3aro3eda

خرید بک لینک
سال بدی بود ...تنها شدن ، از دست دادن، نامردی دیدن ، فراموش شدن ...درد کشیدم، تو دردام دست و پا زدم ...فکر کردم دنیا تموم شده واسم ...آره دنیا تموم شد ولی ،ولی زندگی بازم رویه ناخوش خودشو نشونم داد ...نشونم داد که زندگی میتونه بدتر از تنها شدن باشه ، بدتر از ، از دست دادن عشق باشه...نشون داد که بعضی وقتا دردایی سراغت میاد که نبودن عشق جلوی این دردا یه بچه بازیه مسخرس ...باورم نمیشه که این یه هفته ی کابوس و عذاب آور تموم شه ...حاضرم دنیامو بدم تا فقط چشم باز کنم و ببینم همش خواب بوده ....نمیدونم چرا خدا داره آخر سالی این همه اذیتم میکنه ...خدایا یاور نمیکنم که 3aro3eda...

ما را در سایت 3aro3eda دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 12:09

قرار نیست، من بنویسم و تو بخونی؛ حتی قرار نیست بفهمی که من به خاطر تو نوشتم؛ فقط ... قراره دلم آروم بگیره که .....نمیگیره ... خیلی وقته باهات حرف نزدم ... اصلا خیلی وقته با کسی حرف نزدم... امشب میخوام با تو حرف بزنم... با تویی که دلت سنگه ... دل سنگی که یه بازم تنگ نشد ... زنگ میزدم تا صداتو بشنوم ؛ دل سنگی که اونم ازم گرفت ؛ میدونم که میدونستی منم و ازم گرفتی اونم... اینه دیگه بعضیا دلشون مثل سنگه ... بعضیای زندگیه منم شدی تو... دلم بعضی وقتا میگیره ... بعضی وقتا که نه ، خیلی وقته دلم گرفته ... اون اولا دلم از تو گرفته بود ...که چرا؟ چطور تونستی بری؟.... الانا وقتی فکر میکنم ب 3aro3eda...

ما را در سایت 3aro3eda دنبال می‌کنید

برچسب: به یاد هم بودن قشنگ ترین,به یاد هم بودن,به ياد هم بودن, نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 12:09

صفحه بندی